torsdag 19. september 2013

løpekjole, trebåtfestival, ulsteinvik og fjella innafor....

dette hendte faktisk for over én måned siden
men det er helt
ekte & sant 
fordiom altså

(det har vært total blogg-tørke... det er sånn som kan skje... )

den "nye" traust skulle på trebåtfestival i Ulsteinvik
og
menge seg med likesinnede

men
jeg har ikke bilder av 
båten fra denne turen...

...er det mulig?

jeg hadde visst mest fokus på fjellet, jeg :-O

men
bilder av båten kan du finne her

(hvis du vil lese tekst på endel av bildene, må du klikke på dem)

 vi fant et fjell - ja faktisk flere
ikke så høye da, men med fin utsikt mot alle kanter

 
 se der ja - et lite stykke båt


 
 
  


  
 det var utrolig lett å gå
i disse
Ulsteinvik-fjella

mykt og ikke bratt

og med sommer i augustlufta
var det bare å 
hoppe
av pur glede

løpekjolen ble
testet
på alle mulige måter

den kan absolutt anbefales
(www.løpeskjørt.no)

og
til slutt må jeg bare tilføye
at
selve trebåtfestivalen 
var en hyggelig begivenhet

og vi fikk glede av å bli bedre
kjent med våre
båtnaboer ved brygga


gode naboer fra bjørkedalen - fruene mangler akkurat på dette bildet
men
tross denne litt triste mangelen
klarte jeg å vinne
en redningsvest
fordi jeg hashtagga (#) bildet på instagram

sånn, vet du;

#trebaatfestivalen

 og
 vi er
vel ganske
enige
allesammen
om at sånn trebåtfestival
er verdt å få med seg

så neste år:
samme tid - samme sted 


 skip - o - hoi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar